Selasa, 18 September 2012

Blog

Sejak tiga tahun lalu, aku teringin nak buat blog sendiri...(masa tu seronok tgk kawan2 ada blog) tapi tangan aku rasa berat aje nak buat. Tapi hari ini, 18 September 2012, entah macam mana tangan aku mula gatal nak berblog...jadi bermulalah aku berblog...cewah sound interesting aje...

Tak ada apa yang istimewa sangat nak aku kongsikan tp cukuplah sebagai diari aku...dan paling penting aku nak suatu hari nanti, bila anak-anak aku dah pandai membaca, diaorang boleh baca blog aku...(ha ha ha...itu aje sebab wujudnya blog aku ni)

Kat para 2 tadi aku ada ckp pasal anak2...oppss, terlepas pulak aku cakap pasal anak..mungkin disebabkan ini jugalah aku tak dapat nak ngorat Siti Saleha, Diana Danielle dan Izara Aishah...(dalam hati aku, janganlah orang rumah aku baca blog ni)...nanti berpuasa pulak aku...

Gambar bawah ni...anak sulung aku....Hana' Humairah nama dia...lahir 1 Mac 2008..

princess aku...sentiasa dgn King Kong dia

Sekarang ni umur dia dah empat tahun. Petah bercakap, pandai fesyen, berani, suka makan, pandai bodek wan dan granny dia, pakej yang membuatkan aku sentiasa ingat kat ibu dia...sebijik macam ibu dia...anak ibu la katakan..

Humairah ni, ke mana sahaja dia pergi mesti dengan King Kong dia (macam yang dia pegang dalam gambar di atas) Sebenarnya itu bukan King Kong, tapi monyet tak silap aku. Macam mana dia suka benda alah tu semuanya bermula masa dia ikut kami ke Bukit Merah..kat situ, dia tengok baby Orang utan diberi susu, makan, pakai pampers dan macam2 lagi. Sejak King Kong tu masuk rumah kami hasil pemberian sepupu aku, terus melekat King Kong tu dengan Humairah.

maaf, blur sikit....


Macam2 Humairah buat kat King Kong tu..pakai pampers, minum susu olok-olok, lekat Cool Fever dan bagi makan.

Aku rasa kalo penerbit filem King Kong tengok Humairah, confirm dia amik Humairah jadi heroin filem dia...

Tiada ulasan: